Garantijas noteikumi


Garantijas Noteikumi

GNSS Uztvērēja Garantijas Noteikumi

1. Garantijas nosacījumi

1.1. Pārdevējs piešķir garantiju [12] mēnešu laikā no pirkuma dokumentā norādītā datuma vai tādu termiņu kā notādīts līgumā.
1.2. Garantija attiecas tikai uz oriģinālajiem pircējiem un nav pārnesama trešajām personām.
1.3. Garantija nodrošina bezmaksas ražošanas vai materiālu defektu novēršanu vai ierīces nomaiņu pēc Pārdevēja ieskatiem.
1.4. Pircējam jāuzrāda oriģinālais pirkuma dokuments un garantijas sertifikāts ar nesabojātiem identifikācijas marķējumiem.
1.5. Garantijas laikā prece netiek automātiski aizvietota, ja līgumā nav noteikts citādi.
1.6. Garantijas nosacījumi attiecas tikai uz preces ražotāja paredzēto lietošanas mērķi un apstākļiem.

2. Obligātā apkope garantijas laikā

2.1. Lai saglabātu garantiju, ierīce obligāti jānodod pilnvarotā servisa centrā apkopei katrus [12] mēnešus vai pēc [1 gada] lietošanas stundām.
2.2. Apkope ietver vispārējo tehnisko pārbaudi, programmatūras versijas verifikāciju, akumulatoru un savienotāju stāvokļa novērtēšanu.
2.3. Pēc katras apkopes klientam tiek izsniegts servisa dokuments, kurš apliecina veiktās darbības.
2.4. Nepieciešamīas gadījumā apkope ietver profilaktisko komponentu nomaiņu, kas ir lietošanas gaitā nolietojušies.

3. Garantijas ierobežojumi un atbildības izslēgšana

Garantija nav spēkā šādos gadījumos:
- Mehānisku, termisku, ģeogrāfisku vai citu bojājumu rezultātā.
- Iekārtas lietošanas neatbilstoši ražotāja instrukcijām.
- Ja iekārta pakļauta nepilnīgai ventilācijai, augstam mitrumam, putekķiem vai korozīviem vides apstākļiem.
- Pēc patvaļīgas atvēršanas, remontdarbiem vai modifikācijām bez Pārdevēja pilnvarojuma.
- Iestatīti neatbilstoši iestatījumi vai veiktas ražotāja programmatūras pašrocīgas izmaiņas vai nesaskaņota atjaunošana.
- Programmatūras instalācijas vai atjauninājumi, kas veikti nesaskaņojot ar ražotāju vai Pārdevēju.
- Bojājumi, kas radušies no neatbilstošu piederumu vai palīgmateriālu izmantošanas.
- Dabisku nodiluma rezultātā radušies bojājumi baterijām, akumulatoriem, savienotājiem un citiem nolietojamiem komponentiem.
- Ierīces bojājumi, kas saistīti ar nepamatotu darbību pie elektromagnētiskā starojuma vai strāvas traucējumiem.
- Ja pircējs nevar uzrādīt pilnu apkopju veikšanas dokumentāciju.
- Ja tiek konstatēta nesaskaņota lietotāja apmācības neievērošana vai neatbilstoša lietošanas metode. 

- Ja iekārtas lietotājs nav pieprasījis vaikt vai nav izgājis apmācību par iekārtas lietošanu.


4. Procedūra garantijas remontam

4.1. Prece jāiesniedz pilnā komplektācijā ar oriģinālo iepakojumu, pirkuma dokumentiem un apkopes pierādījumiem.
4.2. Ja tiek konstatēts neatbilstošs preces stāvoklis, Pārdevējam ir tiesības atteikt garantijas remontu.
4.3. Transportēšanas riskus un izmaksas sedz pircējs.
4.4. Vēlākas pretenzijas par piederumu vai dokumentu trūkumu netiek pieņemtas.

5. Diagnostika un izmaksas

5.1. Ja garantijas prasība tiek noraidīta, pircējs sedz visas saistītās diagnostikas, transportēšanas un ekspertīzes izmaksas.
5.2. Minimālā maksa par defekta konstatēšanu ir [25] EUR + PVN.
5.3. Ja pircējs nepiekrīt negarantijas remonta izmaksām, ierīce tiks atgriezta bez veiktas remonta darbības.

6. Atbildības ierobežojums

6.1. Pārdevējs nav atbildīgs par netiešiem, nejaušiem vai seku zaudējumiem, ieskaitot datu zudumu.
6.2. Pārdevējs nenes atbildību par preces bojājumiem, kas radušies nepareizas uzstādīšanas, lietošanas, glabāšanas vai neatbilstošas apkopes rezultātā.
6.3. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies no trešās puses pakalpojumu darbības vai bezdarbības.

7. Citas atrunas

7.1. Garantija ir spēkā tikai Latvijas teritorijā.
7.2. Garantija attiecas tikai uz precēm, par kurām veikts pilns norēķins.
7.3. Prece garantijas laikā netiek automātiski aizvietota, ja vien tas nav tieši paredzēts līgumā.
7.4. Pārdevējs patur tiesības mainīt garantijas nosacījumus bez iepriekšēja brīdinājuma, ja tas nepieciešams normatīvo aktu izmaiņu dēļ.